tirsdag den 27. marts 2012

Lidt om mig selv

Mit navn er Michael og jeg er 26 år gammel.

I mine 26 år har jeg efterhånden prøvet lidt af hvert, men lad mig da prøve at korte det lidt ned.
Hele min folkeskoletid foregik på Risbjergskolen i Hvidovre, efterfølgende smuttede jeg en tur i 10. klasse på Haslev Efterskole. Herefter tog jeg 3 år i matematisk IT klasse på Avedøre Gymnasium.

Da gymnasiet var slut arbejdede jeg et halvt års tid hos Intervare og da vi nåede December 2005 aftjente jeg 8 måneder i Den Kongelige Livgarde.

Efter min tid i militæret arbejde jeg arbejdede jeg frem til sommeren 2007 som lærervikar i Hvidovre Kommune og i forbindelse med det fik jeg en fast stilling på Avedøre Skole, hvor jeg både var tilknyttet deres folkeskole afdeling og deres special-skole afdeling.

Efter sommerferien 2007, startede jeg på Københavns Dag- og Aften Seminarium med linjefaget dansk. 2 år efter færdiggjorde jeg dansk og startede efterfølgende på linjefaget idræt.
Sommeren 2011 kunne jeg så kalde mig færdigudlært lærer.

More to come...

Michael


Ingen kommentarer:

Send en kommentar