lørdag den 31. marts 2012

Torsdags film og mad!?

Endnu en hyggelig torsdag med mad og film er overstået, og den næste står på spring!
Jeg kunne forstå at folk ikke kunne torsdag d. 5. april, så næste gang bliver umiddelbart torsdag d. 12. april.
Så nu har vi/I små 2 uger til at finde på hvilke film/serier samt hvad vi skal have at spise.

Skriv i en kommentar nedenunder her hvad I kunne tænke jer.

Jeg foreslår indtil videre:

Film:
Game of Thrones - sæson 2
En vampyrs bekendelse
Gøngehøvding

Mad:
Øl-kylling med tilbehør
Mexicansk bord

Helt 3. forslag:
Restaurant + biograftur

WHAT SAY YOU?



1 kommentar:

  1. Fra din profil ude til venstre læser jeg "Efter sommerferien 2007, startede jeg på Københavns Dag- og Aften Seminarium med linjefaget dansk. 2 år efter færdiggjorde jeg dansk".

    Alligevel skriver du "Torsdags film"...

    SvarSlet